A expresión do rostro

A expresión do rostro

Visitas
362
Comentarios
0
Número de votos
0

Resumen

OA dedicado á interpretación dos sentimentos e as emocións que se expresan coa cara.

coñecemento previo: Comprensión a nivel medio. Lectura a nivel medio.

obxectivos didácticos: Xerais: Comprender e expresarse de forma adecuada nos diferentes contextos da actividade social e cultural. Utilizar a lingua para relacionarse e expresarse de maneira adecuada na actividade social e cultural, adoptando unha actitude respectuosa e de cooperación, para tomar conciencia dos propios sentimentos e ideas e para controlar a propia conduta. Reflexionar sobre os diferentes usos sociais das linguas para evitar os estereotipos lingüísticos que supoñen xuízos de valor e prexuízos clasistas, racistas ou sexistas. Específicos: Comprender sentimentos e emocións co rostro en situacións reais de comunicación. Expresar sentimentos e emocións co rostro en situacións reais de comunicación. Analizar mensaxes en que se incorporan linguaxes non verbais. Interpretar mensaxes en que se incorporan linguaxes non verbais. Interpretar os sentimentos e as emocións que se expresan coa cara. Expresar sentimentos e emocións por medio da expresión facial.

tipo de coñecemento: declarativo, procedemental

Creative Commons: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual
Universal
alumno docente familia individual
Aula Domicilio Combinado docente Compañero familia Independiente Combinado Semipresencial Mixta Distancia

Técnica

text/html audio/mpeg application/x-shockwave-flash text/xml application/pdf image/jpeg image/gif
Navegador: cualquiera
Sistema Operativo: multi-os
Non require instalación
Plug-in Flash Player

Uso educativo

Combinado
Muy Alto
medio
3-5
medio
Tempo típico de aprendizaxe aínda que pode necesitarse máis
gallego
  • analizar
  • comprender
  • Observar
  • Organizar
  • Recordar
  • Relacionar

Clasificación

Accesibilidad

  • 1 - DECLARACIÓN DEL MODO DE ACCESO AL SIGUIENTE NIVEL
  • 2 - DECLARACIÓN DEL MODO DE INTERACCIÓN EN LA ACTIVIDAD DE APRENDIZAJE
  • 3 - TRABAJA A PANTALLA COMPLETA
  • 5 - PERMITE CAMBIO DE RESOLUCIÓN CON AJUSTE DE CONTENIDO
  • 6 - PERMITE ADAPTAR LA VISUALIZACIÓN
  • 7 - VISUALIZACIÓN ADAPTABLE
  • 8 - DECLARACIÓN DE ADAPTABILIDAD
  • 9 - TIENE CONTROL DEL TIEMPO DE EJECUCIÓN
  • 10 - TIPO DE CONTADOR DE EJECUCIÓN

Competencia

  • 1 - Competencias Generales y Personales
    • 1.4 - Autoestima
    • 1.7 - Búsqueda de información relevante
    • 1.24 - Reconocimiento y respeto a las diferencias individuales
    • 1.29 - Uso eficiente de la información
    • 1.30 - Uso básico de las TIC
    • 1.3 - Autoaprendizaje a lo largo de la vida
  • 2 - Competencias Académicas
    • 2.3 - Aprender a aprender
    • 2.4 - Comprender correctamente en el lenguaje de su disciplina
    • 2.9 - Expresarse correctamente en el lenguaje de su disciplina (oral y escrito)
    • 2.11 - Operaciones básicas de lecto-escritura
  • 3 - Competencias Sociales y de Trabajo en Equipo
    • 3.3 - Comprender y trabajar dentro de la cultura del grupo
    • 3.7 - Respetar las maneras de pensar y las opiniones de los integrantes del grupo
    • 3.9 - Trabajar y/o aprender con otros

Contribuciones

Rol Autor Fecha
publicador INTEF 04/05/2010 09:05
Proveedor de contenidos 30/06/2009 12:06
publicador Contenido digital educativo creado, catalogado y financiado con fondos FEDER dentro del expediente 714/07-Lote3 30/06/2009 12:06

Buscando, espere por favor...