Coloreamos instrumentos

Coloreamos instrumentos

Visites
93
Comentaris
0
Nombre de vots
0

Resum

Damos una serie de instrumentos lo más detallados posibles y ajustados a la realidad, que llevan su nombre escrito, pueden elegir el que deseen y colorearlo. Al finalizar podemos escuchar alguna melodía interpretada por ese instrumento.

Se puede usar después de explicar los conceptos claves en clase o se puede dejar que los alumnos realicen la unidad y posteriormente repasar o aclarar los contenidos en clase. El profesor puede decidir si utiliza la parte de evaluación de la unidad como ejercicio de autoevaluación o como ejercicio de evaluación final para el que fue diseñado originalmente.

béns creatius comuns: atribució - no comercials - per igual
Universal
aprenent
independent

General

Tècnica

application/x-shockwave-flash
navegador: qualsevol
sistema operatiu: multi-os
No requiere instalación
Plug-in Flash Player Acrobat Reader

Ús educacional

actiu
alta
de dificultat mitjana
Edad mínima 3 años. Edad máxima: 6 años
de dificultat mitjana
Tiempo típico de aprendizaje: 1 SESIÓN.
español (o castellano)
  • analitzar
  • comprendre
  • demostrar
  • comunicar
  • crear
  • decidir
  • descriure
  • dissenyar
  • extrapolar
  • investigar
  • innovar
  • observar
  • autoorganitzar-se
  • planificar
  • produir
  • practicar
  • considerar
  • recordar
  • valorar
  • col·laborar
  • comparar
  • compartir
  • cooperar

Classificació

Accesibility

  • 1 - DECLARACIÓ DEL MODE D’ACCÉS AL SEGÜENT NIVELL
  • 2 - DECLARACIÓ DEL MODE D'INTERACCIÓ EN L'ACTIVITAT D'APRENENTATGE
  • 3 - TREBALLA A PANTALLA COMPLETA
  • 4 - RESOLUCIÓ DE PANTALLA NATIVA
  • 6 - PERMET ADAPTAR LA VISUALITZACIÓ
  • 9 - TÉ CONTROL DEL TEMPS D'EXECUCIÓ
  • 10 - TIPUS DE COMPTADOR D'EXECUCIÓ

Competency

  • 1 - Competències Generals i Personals
    • 1.5 - Autorreflexió i autoavaluació
    • 1.7 - Recerca d’informació rellevant
    • 1.16 - Iniciativa personal
    • 1.21 - Perseverança
    • 1.26 - Resistència al fracàs
    • 1.28 - Solució de problemes
    • 1.29 - Ús eficient de la informació
    • 1.30 - Ús bàsic de les TIC
    • 1.3 - Autoaprenentatge al llarg de la vida
    • 1.14 - Formulació de preguntes pertinents
    • 1.23 - Realització de judicis informats
    • 1.1 - Actitud positiva al canvi
    • 1.4 - Autoestima
    • 1.17 - Interés por la expresión cultural (literatura
    • 1.18 - Invenció i creació
    • 1.20 - Pensament crític
    • 1.27 - Responsabilitat
  • 2 - Competències Acadèmiques
    • 2.2 - Anàlisi de dades
    • 2.3 - Aprendre a aprendre
    • 2.16 - Realització d’observacions exactes i investigacions
    • 2.19 - Prendre decisions
    • 2.20 - Utilitzar les TIC de manera segura i crítica
    • 2.1 - Acceder y aplicar el conocimiento desde diferentes disciplinas (arte
    • 2.10 - Interpretar y utilizar diferentes materiales escritos (gráficos
    • 2.18 - Sentit artístic
  • 3 - Competències Socials i de Treball en Equip
    • 3.1 - Animar el grup per a aconseguir els millors resultats
    • 3.3 - Comprendre i treballar dins de la cultura del grup
    • 3.7 - Respectar les formes de pensar i les opinions dels integrants del grup
    • 3.8 - Prendre decisions i planificar en grup
    • 3.9 - Treballar i/o aprendre amb altres
    • 3.6 - Persuadir

Contribucions

Rol Autor Data
editor INTEF 04/05/2010 10:05
proveïdor de continguts Contenido digital educativo 04/12/2008 12:12
editor Contenido digital educativo creado, catalogado y financiado con fondos FEDER dentro del expediente 714/07-Lote2 04/12/2008 12:12

Buscant, esperi si us plau...